Voor 16.00 uur besteld, vandaag verzonden

Wanneer je op werkdagen voor 16.00 uur bij ons besteld wordt je pakketje dezelfde dag nog verzonden. Qua bezorgtijd zijn we afhankelijk van PostNL. Zodra je pakketje is verzonden ontvang je direct van ons een verzendbevestiging en volgt een track&trace-code spoedig hierna.

Gratis pick-up bij afhaalpunt

Heb je gekozen voor de optie gratis afhalen bij afhaalpunt? Je kunt dan binnen 1-2 werkdagen je bestelling ophalen bij de gekozen afhaallocatie. Je krijgt vanaf een bevestiging per email wannneer je bestelling klaar ligt om af te halen. Afhalen kan op vertoon van jouw orderbevestiging - digitaal of op papier - met vermelding van ordernummer, achternaam en huisnummer. Je bestelling blijft 7 dagen klaarliggen op het afhaalpunt; wanneer de bestelling niet binnen deze termijn wordt afgehaald gaat deze automatisch retour naar ons magazijn. Aan het opnieuw verzenden van je bestelling zitten dan extra kosten verbonden. 

Pakket niet opgehaald

Wanneer je kiest voor de optie 'Afhalen bij een PostNL locatie' heb je als klant 7 werkdagen de tijd om je pakketje langs te halen. Wordt het pakketje niet op tijd opgehaald wordt deze retour gestuurt. Kies je voor de optie 'Afhalen op pick-up point' dan heb je 5 werkdagen om je pakketje op te halen. Daarna wordt het pakketje aan ons mee retour gegeven. Voor een niet-afgehaald pakketje worden €6,50 aan administratiekosten in rekening gebracht; indien gewenst wordt je pakketje opnieuw verzonden of klaargelegd op het pick-up point. Heb je spijt van je bestelling en wil je jouw order herroepen, die je het pakketje eerst op te halen en daarna volgens de retourprocedure aan ons te retouren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een niet-opgehaald pakket. 

Waar blijft mijn pakketje?

Zodra je pakketje is verzonden ontvang je direct van ons een verzendbevestiging en volgt een track&trace-code spoedig hierna. Voor vragen over de verzendstatus kun je contact opnemen met PostNL. Zodra wij het pakket hebben verzonden, zijn ook wij afhankelijk van de verzender. De actuele status hebben wij helaas dus niet, maar kan PostNL je meer over vertellen. Mocht je vraag alsnog onbeantwoord blijven, laat dit ons dan vooral weten zodat we samen een oplossing kunnen vinden.

Pre-order

Is een artikel uitverkocht, dan is het soms mogelijk deze als pre order te bestellen. Je bestelling wordt dan in zijn geheel verzonden zodra alle items weer op voorraad zijn. De levertijd is afhankelijk van onze leveranciers. Houd voor updates de productinformatie of onze socials in de gaten. 

Verzenden als cadeau
Onze producten worden altijd als cadeautje verzonden. 

Direct versturen naar de ontvanger is uiteraard ook geen probleem. Vul dan bij het afrekenen het adres van de ontvanger in en vul uw eigen gegevens in als alternatief factuuradres. 

Maak je kado helemaal compleet met een persoonlijk kaartje. Kies voor een van de vele opties uit ons assortiment, maar ook een gratis Kees&Beer kaartje is mogelijk. Alle kaartjes vind je terug in de shop op de pagina 'Kaartjes'. Laat de tekst voor op je kaartje achter als opmerking bij het invullen van je adresgegevens bij het betalen van je bestelling. 


Retourbeleid
We proberen onze producten altijd naar volle tevredenheid af te leveren. Ben je toch niet tevreden over het product mag je deze altijd terugzenden. Heb je een vraag of klacht? Neem dan eerst contact met ons op. 
Wellicht kunnen we dit op een andere manier oplossen.

Retourvoorwaarden

Na ontvangst heeft u 14 dagen bedenktijd (herroepingsrecht). Laat ons binnen deze termijn weten dat u het product retour wilt sturen. Nadat je retour is aangemeld heb je nog 14 dagen de tijd om het product retour te zenden. Wacht met terugzenden tot je een bevestiging van je retourmelding hebt ontvangen.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.


De kosten voor retourneren zijn voor de klant zelf en afhankelijk van de grote van het pakket. Voor een brievenbuspakket is dit €3,95 voor overige pakketten €6,95.  Het retour sturen van een product is voor eigen risico van de koper. 

Zodra de retourzending ontvangen en in goede staat verkeerd wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug gestuurd op de rekening waar deze mee betaald is. Mocht het product in beschadigde, niet originele, staat worden ontvangen zullen wij het pakket wel aannemen maar worden de kosten van de beschadiging in mindering gebracht op het terug te storten bedrag. Ook wanneer het pakket niet of onvoldoende is gefrankeerd zullen wij dit verrekenen met het terug te storten bedrag.

Op maat gemaakte bestellingen en bestelling met naam kunnen niet worden geretourneerd. Hetzelfde geldt voor onze kadobonnen en verzorgingsproducten, gezien het aard van het product. Voor alle details lees onze algemene voorwaarden

Retouradres:
Kees&Beer
Parelgras 20
3902AS
Veenendaal

 

 

© 2019 - 2024 Keesenbeer | sitemap | rss